Przedszkole pracuje w godzinach 6.00 -17.00.

6.00-8.00
Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi na bliskie tematy. Zabawy samodzielne – tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę w poczuciu bezpieczeństwa.
8.00-8.30
Gimnastyka poranna, gry i ćwiczenia ruchowe. Przygotowanie przyborów, pomocy dydaktycznych do zajęć. Zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb dziecka, tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój.
8.30-9.00
Przygotowanie do śniadania. Zabiegi higieniczno-samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny, dbania o zdrowie i kulturalnego zachowywania się przy stole. Śniadanie.
9.00- 11.15
Zajęcia edukacyjne uwzględniające różne rodzaje aktywności w oparciu o założenia podstawy programowej w celu wspomagania rozwoju dzieci. Spacery w tym obserwacje przyrodnicze, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, wycieczki, uroczystości. Nauka ubierania się, wiązania sznurowadeł. Zabawy tropiące, obserwacja środowisk przyrodniczych i społecznych. Zabawy w języku obcym.
11.15-11.30
Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne i samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny. Pełnienie dyżurów przy nakrywaniu do posiłku.
11.30-12.00
Obiad. Wdrażanie do kulturalnego spożywania posiłków, posługiwanie się sztućcami, dbałość o zdrowie, zgodnie z założeniami podstawy programowej.
12.00-12.30
Relaks, odpoczynek dzieci. Słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej, oglądanie filmów edukacyjnych.
12.30-14.00
Zajęcia indywidualne i kompensacyjne o charakterze wyrównawczo – stymulującym. Praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy w kącikach wg zainteresowań dzieci zabawy na powietrzu, spacery. Samodzielna zabawa dzieci – podejmowanie różnorodnych form działania przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy przygotowujące do nabywania umiejętności szkolnych.
14.00-14.30
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek –kultura spożywania posiłków.
14.30-15.00
Zabawy konstrukcyjne i samodzielne. Prace porządkowe w sali.
15.00/16.00 -17.00
Grupy łączone. Zabawy dowolne w kącikach tematycznych, pobyt na świeżym powietrzu, inicjowanie rozmów z dziećmi, rozchodzenie się dzieci.